Livrare gratuita la comenzi mai mari de 200 RON

Termeni si Conditii

Site-ul www.dazahaircare.ro, denumit in continuare “www.dazahaircare.ro” sau “site-ul”, este detinut si administrat de catre DA&ZA PHARMACHEM SRL, denumita in continuare “DAZA”, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 27027610, numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/5799/2010, sediul in Strada Naum Ramniceanu nr. 31, Sector 1, Bucuresti, Romania, telefon: +40 722 551 269, e-mail: contact@dazahaircare.ro

Cod CAEN 4791 – Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet

Produsele comercializate pe acest site nu sunt destinate revanzarii!

Utilizarea acestui site echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor detaliate mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora atat la momentul efectuarii primei accesari a site-ului www.dazahaircare.ro, dar si periodic. DAZA isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment continutul acestui site, fara o alta notificare prealabila. Clientii/utilizatorii accepta in mod expres ca simpla utilizare sau accesare a serviciilor oferite de catre www.dazahaircare.ro  semnifica acceptarea deplina si neconditionata a prezentelor conditii, impreuna cu orice modificari ulterioare.

Dazahaircare garanteaza Clientului/Utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.www.dazahaircare.ro si nu ii confera acestuia dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral, de a reproduce partial sau integral continutul site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor Dazahaircare fara acordul prealabil scris al acesteia.

Daca DAZA nu actioneaza in legatura cu o incalcare a Termenilor si Conditiilor, nu inseamna ca renunta la dreptul sau de a actiona in legatura cu incalcari viitoare sau similare. Daca o instanta constata ca vreo prevedere din acesti Termeni este neexecutabila sau invalida, acea prevedere va fi aplicata in cea mai mare masura permisa de legea aplicabila iar ceilalti Termeni vor ramane in vigoare si pe deplin aplicabili.

Clientul/Utilizatorul nu poate cesiona, delega sau transfera drepturile sau obligatiile sale cuprinse in acesti Termeni si Conditii.

In caz de divergenta sau neintelegeri intre www.dazahaircare.ro si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul Comenzii.

Relatia dintre parti este guvernata, in principal, de urmatoarele acte normative din legislatia Romana:
•    OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor
•    OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
•    Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
•    Legea 365/2002 privind comertul electronic. 

Definitii

Utilizator  – orice persoana care viziteaza site-ul www.dazahaircare.ro.
Client – persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.
Produse si Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Dazahaircare, Clientului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Dazahaircare si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si/sau Servicii si sa faca plata acestora.
Dazahaircare – societatea DA&ZA PHARMACHEM SRL, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 27027610, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/5799/2010, cu sediul in Strada Naum Ramniceanu, nr. 31, Sector 1, Bucuresti, Romania, telefon: +40 722 551 269, email:contact@dazahaircare.ro.
Contract – o Comanda confirmata de catre Dazahaircare, prin care Dazahaircare este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si/sau Serviciile iar Clientul este de acord sa le achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid. 
Newsletter – Direct marketing este actul de a trimite un mesaj comercial, de obicei la un grup de oameni, folosind adresa de e-mail/numarul de telefon. În sensul cel mai larg, fiecare e-mail/SMS trimis unui client/abonat poate fi considerat marketing pe e-mail/prin SMS. De obicei, implică utilizarea e-mailului/SMS-urilor pentru a trimite reclame sau pentru a solicita vânzări sau donații și este menit să construiască loialitate, încredere sau cunoașterea mărcilor/brandului. Termenul se referă la trimiterea de mesaje cu scopul de a îmbunătăți relația noastra cu clienții/abonatii, încurajând loialitatea clienților sau convingând abonatii să realizeze o achizitie. Mesajele de direct marketing pot fi trimise doar la o bază de date a clienților/abonatilor.
Ridicarea personala – este varianta de livrare prin care clientii pot veni personal pentru ridicarea comenzii la adresa punctului de lucru DA&ZA PHARMACHEM SRL si anume: Strada Horia Cloșca și Crișan 7, Otopeni, Ilfov 075100, Romania fara a mai suporta costul de transport.

Daca doresti sa nu mai primest notificari comerciale, poti da unsubscribe din orice email primit de la www.dazahaircare.ro

Oferte personalizate – Metodă de marketing care are ca obiectiv creşterea fidelităţii clienţilor printr-o bună cunoaştere a fiecăruia dintre ei, permiţând astfel o personalizare a ofertei, ce se bazează pe identificarea şi personalizarea consumatorilor/abonatilor şi pe existenţa unei oferte actualizate la zi prin informaţii provenind de la client/abonat. In vederea transmiterii de oferte personalitate, Dazahaircare va putea utiliza aplicatii si tool-uri de Web Tracking pentru a identifica preferintele dumneavoastra. In toate cazurile, Dazahaircare va respecta dreptul la viaţa privată.

Drepturile de proprietate intelectuala

Intreg continutul site-ului www.dazahaircare.ro, incluzand, dar fara a se limita la: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea Dazahaircare (sau, dupa caz, a furnizorilor sai) si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Dazahaircare a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Logo-urile www.dazahaircare.ro sunt marci inregistrate ale DA&ZA PHARMACHEM SRL.

Raspundere

Dazahaircare nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului www.dazahaircare.ro.  Dazahaircare nu poate garanta ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la www.dazahaircare.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contin erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, www.dazahaircare.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site.  Dazahaircare nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.

Informatiile incluse pe www.dazahaircare.ro au caracter informativ (pozele produselor sunt cu titlu de prezentare) si sunt puse la dispozitie cu buna-credinta, din surse pe care Dazahaircare le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta  Dazahaircare la adresa de e-mail contact@dazahaircare.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
www.dazahaircare.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si/sau Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru Produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).

Orice eventuale link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar www.dazahaircare.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acelor site-uri ori pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin acele site-uri.

www.dazahaircare.ro isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor Termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, www.dazahaircare.ro isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil. Implicit, www.dazahaircare.ro nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc.

Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site. 

Accesibilitate

Utilizatorii site-ului www.dazahaircare.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu www.dazahaircare.ro, nu sunt e-mailuri in masa sau orice alta forma de spam.

Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. www.dazahaircare.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari. In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda www.dazahaircare.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice. 

Pentru crearea unui cont pe site-ul www.dazahaircare.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. www.dazahaircare.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca s-au utilizat informatii neconforme cu realitatea.   

Pretul

Toate preturile sunt exprimate in RON, includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor. Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.

Pentru comenzile plasate in Romania, termenul de livrare este de 2-7 zile lucratoare. In cazuri exceptionale (perioade de sarbatori si conditii meteo nefavorabile), timpul de livrare se poate mari, acest lucru fiind anuntat pe site-ul www.dazahaircare.ro. Nu putem fi tinuti raspunzatori cu privire la termenul de livrare in cazul depasirii numarului de ore mentionate mai sus. 

Pretul livrarii prin Curier este unul fix la nivel national si poate fi vizualizat la momentul plasarii comenzii.

Tarifele de livrare la nivel national sunt:

  • Livrare prin Cargus la domiciliu: 16 RON
  • Livrare prin Sameday easybox: 11.99 RON
  • Livrare prin Sameday la domiciliu: 18 RON

Transportul pentru comenzile de peste 200 RON este suportat de catre www.dazahaircare.ro (se va lua in calcul suma efectiv de achitat de catre client, indiferent de eventualele discounturi existente in comanda in urma unor promotii sau a utilizarii de vouchere, coduri promotionale sau alte mecanisme de fidelizare). In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 200 RON, tariful de transport este mentionat in website si este achitat de catre Client. 

Pentru comenzile plasate in afara Romaniei, tarifele sunt exprimate in functie de destinatie si pot fi vizualizate la momentul plasarii comenzii. Oferta cu transport gratuit la comenzi de peste 200 RON NU se aplica pentru livrari in afara Romaniei.

Comanda

Pentru a activa serviciul, Utilizatorul trebuie sa seteze detaliile preferate de Comanda (unde sa fie livrata, modalitatea de expediere si modalitatea de plata) in contul de Utilizator, iar aceste setari vor fi retinute si folosite pentru fiecare Comanda. Aceste setari pot fi modificate oricand, ele devenind operabile incepand cu urmatoarea comanda plasata. Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar putand suporta consecintele acestor erori (comanda intarziata, transmisa la o adresa gresita etc).

www.dazahaircare.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuate in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant Dazahaircare sa il poata contacta, prin orice mijloc disponibil, convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea Comenzii.

www.dazahaircare.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
•    esuarea / invalidarea tranzactiei online;
•    neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
•    date incomplete sau incorecte ale Clientului;
•    activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.dazahaircare.ro /partenerilor;
•    livrari consecutiv esuate;
•    alte motive obiective (spre exemplu, dar fara a se limita la: cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa, exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata etc.).

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, www.dazahaircare.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor de pe site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site. 

Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in Comanda. www.dazahaircare.ro va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.  

Pentru comenzile plasate in afara Romaniei, termenul de livrare este de 5-7 zile lucratoare.In cazuri exceptionale (perioade de sarbatori si conditii meteo nefavorabile), timpul de livrare se poate mari, acest lucru fiind anuntat pe site-ul www.dazahaircare.ro. Nu putem fi tinuti raspunzatori cu privire la termenul de livrare in cazul depasirii numarului de ore mentionate mai sus. 

Pentru a putea beneficia de varianta de livrare internationala, comenzile trebuie sa fie achitate in prealabil prin metoda de plata Card de credit/debit. Nu se accepta alte metoda de plata pentru aceasta metoda de livrare.

Ridicare personala

Ridicarea personala este varianta de livrare prin care clientii pot veni personal pentru ridicarea comenzii la adresa punctului de lucru DA&ZA PHARMACHEM SRL si anume: Strada Horia Cloșca și Crișan 7, Otopeni, Ilfov 075100, Romania fara a mai suporta costul de transport.

Pentru a putea beneficia de varianta de livrare “Ridicare personala”, comenzile trebuie sa fie achitate in prealabil prin metoda de plata Card de credit/debit. Nu se accepta alte metoda de plata pentru aceasta metoda de livrare.

In momentul sosirii la locatia mentionata mai sus, clientul este obligat sa comunice reprezentantului firmei codul de confirmare. Codul de confirmare reprezinta numarul comenzii plasate si achitate prin card credit/debit.

In cazul comenzilor ridicate personal (doar comenzi achitate, plasate online, pentru care s-a primit codul de confirmare) din punctul de ridicare comenzi, se aplica aceiasi termeni si conditii ca in cazul comenzilor livrare prin curier. Va rugam sa verificati produsele la livrare, iar in cazul in care acestea prezinta neconformitati, trebuie sa sesizati imediat reprezentantul firmei si sa refuzati comanda. Dupa parasirea incintei, produsele se pot returna doar prin curier la adresa indicata pe site la sectiunea Politica de Retur.

Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate/anulate este de pana la 7 zile.

Pentru comenzile cu ridicare personala, termenul de rezervare al produselor la punctul de ridicare comenzi este de 5 zile.

Atentie! La puctul de ridicare comenzi nu se pot plasa comenzi si nu se testeaza/vizualizeaza produse.

Livrare EasyBox

EasyBox este cea mai noua metoda de livrare la DAZA Haircare. Produsele comandate sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din toata tara.

Atunci cand bifezi in sectiunea Finalizare Comanda “Livrare prin EasyBox”, vei putea alege locker-ul de unde sa ridici comanda, in functie de destinatie.

ATENTIE:
Costul de livrare este de 11.99 RON cu TVA.

Se poate plati cu cardul bancar direct la EasyBox pentru comenzile efectuate pe website. NU se accepta plata cu numerar la EasyBox.

In momentul in care comanda ta ajunge in easybox vei primi un e-mail de la SameDay Curier cu un cod QR si un SMS cu un cod PIN. Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentului in care se afla coletul.

Poti ridica produsele din EasyBox in cel mult 36 de ore din momentul incarcarii in locker.
Orele se scurg de la momentul in care primesti codul PIN prin SMS sau codul QR prin email.
Daca ai nevoie de ajutor ne poti suna sau contacta prin Whatsapp.

 Modalitati de plata

  • Card de credit/debit – Aceasta metoda de plata este complet securizata. Banca si procesatorul de plati (Paypal) sunt singurele institutii care intra in contact cu informatiile dumneavoastra, acestia oferind garantie totala. Daca tranzactia este autorizata, plata este facuta imediat.
     – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)  se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
     – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
  • Ramburs – Aceasta metoda de plata se poate utiliza prin serviciul FAN Courier. Plata este facuta in momentul in care curierul soseste cu coletul la beneficiar. 
  • Solutia de plata in 3 sau 4 rate ONEY
    • CE ESTE SOLUTIA 3X4X ONEY?
      • Aceasta metoda de plata presupune plata cosului de cumparaturi in 3 sau 4 rate cu un card de DEBIT (inclusiv cardul de salariu), si este oferita pentru cumparaturi de minimum 450 lei. Suma de 450 RON se refera la valoarea totala a produselor din cos. Aceasta valoare contine si eventualele reduceri pe care le puteti avea. Pentru a fi eligibil, produsele din cosul de cumparaturi trebuie sa fie de 450 RON.
      • Foarte important:
        • Prima rata se achita pe loc, deci trebuie sa aveti disponibila suma primei rate pe card
        • Cardul trebuie sa nu expire pana la achitarea ratelor
    • Cine Poate Beneficia De Solutia De Creditare 3x4x Oney?
      • Solutia 3x4x Oney este dedicata doar persoanelor fizice, majore si rezidente in Romania
    • CE CARDURI SUNT ACCEPTATE?
      • Sunt acceptate cardurile de DEBIT (inclusiv cardul de salariu) Visa si MasterCard, emise de bancile sau institutiile financiare din Romania.
      • Nu sunt acceptate:
        • Carduri preplatite, virtuale sau carduri emise in alta tara
        • Carduri de credit
        • Carduri business (emise pentru persoanele juridice)
        • Cardurile Revolut, cardurile Visa Electron sau Maestro
    • CE DOCUMENTE SUNT NECESARE?
      • Pentru a utiliza aceasta solutie de creditare, nu aveti nevoie de niciun document, ci doar de un card de debit.
      • Nu solicitam o justificare a venitului lunar incasat de dumneavoastra.
    • Cum Pot Beneficia De Solutia De Creditare 3x4x Oney?
      • Adaugi produsele dorite in cos
      • Mergi la sectiunea Finalizare Comanda si alegi optiunea de plata prin Netopia “Plata cu cardul – Securizata”
      • In pasul urmator, in momentul redirectionarii pe pagina de plata alegi optiunea Rate online cu card de debit prin Oney si numarul de rate dorit (adica 3 rate sau 4 rate prin Oney).
      • Completezi pagina cu informatiile solicitate
      • Apoi veti fi redirectionat in pagina de plata Oney, unde trebuie sa introduci datele personale si cele ale cardului.
    • MENTIUNI LEGALE
      • Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele si serviciile vandute online si sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei si maxim 12000 Lei. Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile si rezervate doar persoanelor fizice majore (minimum 18 ani) avand capacitate de exercitiu deplina la data acceptarii Termenilor si Conditiilor Generale, care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii: (i) sunt rezidenti in Romania (cetateni romani si cetateni straini rezidenti romani); (ii) sunt consumatori, in intelesul legislatiei aplicabile si prin urmare nu actioneaza in scopuri de natura profesionala sau comerciala; (iii) detin un card de debit Visa sau Mastercard valabil (excluzand carduri preplatite/carduri care solicita sistematic autorizari cum ar fi VISA Electron si Maestro), emise de o institutie de credit din Romania sau de o sucursala din Romania a unei institutii de credit din UE, avand un termen de valabilitate ce depaseste cu mai mult de 2 luni de zile durata Solutiei de Creditare Oney selectate, sau detin orice alte metode de plata, asa cum sunt specificate acestea de Oney Bank. Oney Bank este o institutie de credit franceza autorizata sa desfasoare activitati de creditare si de plata de Autoritatea Franceza de Control Prudential si Rezolutie (“ACPR”), organizata si functionand ca societate pe actiuni in conformitate cu legislatia din Franta, cu un capital social de 51.286.585 euro, inregistrata in Registrul Comertului si Societatilor din Lille Metropole sub numarul 546 380 197, cu sediul situat in str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170), numar de telefon +40 317 305 050 si adresa de email: serviciulclienti.ro@oney.com. Oney Bank este supravegheata, in primul rand, de autoritatea competenta franceza, ACPR, precum si de Banca Nationala a Romaniei (“BNR”) si furnizeaza Solutiile de Creditare Oney transfrontalier, fara prezenta fizica pe teritoriul Romaniei (avand in vedere natura exclusiv online a activitatii de creditare), desfasurand activitati de creditare a consumatorilor in Romania in conditiile libertatii de a furniza servicii in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, cu modificarile ulterioare, fiind inregistrata in registrul public al BNR cu privire la institutiile de credit UE care au notificat prestarea de servicii in mod direct in Romania, conform notificarii din 31/10/2019 (a se vedea lista BNR https://www.bnr.ro/Registre-si-Liste-717.aspx#IC)

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

Termen de valabilitate

Termenul de valabilitate este in conformitate cu datele mentionate pe etichetele Produselor, cu stricta respectare a conditiilor de depozitare/manipulare. Dazahaircare este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii. O sesizare trebuie facuta on-line, prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate in sectiunea „Contact” a prezentului site. Clientului ii va putea fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar sau sub forma de voucher. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si Clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe e-mail clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.  

Reguli privind continutul tertilor


In conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2022/2065 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN SI AL CONSILIULUI din 19 octombrie 2022 privind o piata unica pentru serviciile digitale si de modificare a Directivei 2000/31/CE si a Legii 50/2024, mentionam urmatoarele reguli privind recenziile de pe website-ul https://www.dazahaircare.ro.
Toti utilizatorii sunt rugati sa respecte aceste reguli pentru a asigura o experienta pozitiva si constructiva pentru toti clientii.
Pentru a posta o recenzie, utilizatorul trebuie sa fi achizitionat produsul sau serviciul in cauza si sa aiba o experienta directa cu acesta. Recenziile trebuie sa reflecte o opinie personala si obiectiva asupra produsului sau serviciului.

Continutul Recenziilor

  1. Recenziile trebuie sa fie relevante pentru produsul sau serviciul specific evaluat.
  2. Limbajul folosit trebuie sa fie respectuos si non-ofensator.
  3. Recenziile nu trebuie sa contina informatii false sau defaimatoare.
  4. Nu sunt permise recenziile care contin limbaj obscen sau discurs incitant la ura.
  5. Utilizatorii sunt rugati sa ofere informatii corecte si autentice in timpul procesului de postare a recenziilor.
  6. Recenziile care par a fi false, create in mod intentionat pentru a influenta alti utilizatori, vor fi refuzate.

In momentul inregistrarii unei recenzii, utilizatorii acorda DAZA Haircare o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si gratuita si dau dreptul DAZA Haircare de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Inainte de publicare, DAZA Haircare modereaza continutul cu o echipa pentru a se asigura ca acel continut respecta regulile de mai sus. In orice situatie, decizia cu privire la publicarea / eliminarea unei recenzii este luata de o persoana. DAZA Haircare va elimina doar recenziile care nu respecta Termenii si Conditiile sau reglementarile aplicabile.

DAZA Haircare isi rezerva dreptul de a nu aproba recenzii care sa incalce drepturile unor terte parti, in special drepturile de autor, brevetele si/sau drepturile de marca sau drepturile personale sau care vor contine informatii legate de alte persoane.

Echipa noastra de moderare isi rezerva dreptul de a aproba, modera si/sau elimina recenziile care incalca regulamentul. Timpul de aprobare a unei recenzii este intre 1 si 30 zile de la data scrierii de catre utilizator a unei recenzii de produs iar echipa nu este obligata sa anunte utilizatorul despre decizia sa privind aprobarea recenziei.

Recenziile nu trebuie sa incalce legile privind drepturile de autor sau sa contina informatii confidentiale.

Utilizatorii sunt responsabili pentru continutul pe care il posteaza si se angajeaza sa respecte toate legile aplicabile. Acestia vor despagubi integral DAZA Haircare impotriva tuturor pretentiilor si cererilor tertilor (inclusiv costurile necesare pentru actiuni in justitie), in special impotriva tuturor pretentiilor, cererilor si daunelor, precum si a daunelor indirecte care rezulta din nerespectarea conditiilor mai sus mentionate.

In cazul in care utilizatorii considera ca orice continut din cadrul recenziilor, si nu numai, este inadecvat sau ilegal, poate transmite o solicitare la contact@dazahaircare.ro

DAZA Haircare isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic prezentele reguli pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a website-ului sau orice modificari ale cerintelor legale. Regulile sunt opozabile utilizatorilor de la momentul afisarii in website. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe webite versiunea modificata, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei pagini.

Continut illegal


In spiritul Regulamentului privind serviciile digitale, continutul ilegal trebuie inteles in sens de informatii referitoare la continutul, produsele, serviciile si activitatile ilegale.

In cazul in care, in cadrul website-ului este identificat continut ilegal (astfel cum acesta este reglementat de legislatia in vigoare), acesta poate fi raportata catre DAZA Haircare la adresa de email contact@dazahaircare.ro; sau prin posta la adresa: Str Naum Ramniceanu nr 31, sector 1, Bucuresti, Romania, 011616.

Pentru a putea fi analizata sesizarea este necesar ca aceasta sa includa o serie de elemente minime si anume:
(a) o explicatie suficient de justificata a motivelor pentru care se sustine ca informatiile in cauza constituie continut ilegal;
(b) o indicatie clara a localizarii continutului ilegal, de exemplu URL-ul sau URL-urile exacte sau, daca este necesar, informatii suplimentare care sa permita identificarea continutului ilegal in cadrul website-ului;
(c) numele si adresa de e-mail ale persoanei fizice sau ale entitatii care transmite notificarea;
(d) o declaratie care sa confirme ca persoana fizica sau entitatea care transmite notificarea are cu buna-credinta convingerea ca informatiile si sustinerile cuprinse in notificare sunt exacte si complete

Fara transmiterea acestor informatii, sesizarea va fi considerata incompleta, existand posibilitatea de a ramane fara raspuns.

Pentru a raporta continut ilegal, autoritatile, utilizatorii sau orice titular de drepturi poate teansmite un email la contact@dazahaircare.ro avand subiect ”Sesizari privind continut ilegal”.

Campanii promotionale

Codurile promotionale / cupoane discount / vouchere
Codurile promotionale oferite de www.dazahaircare.ro prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Codurile promotionale sunt valabile exclusiv pentru comenzile online, indiferent de modalitatea de plata si de livrare alese. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.

Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri pentru aceeasi Comanda. Pentru eligibilitatea unei promotii nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel.

In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional exclusiv in scris, respectiv printr-un e-mail trimis pe adresa contact@dazahaircare.ro, care sa contina numarul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acesta se reactiveaza in aceleasi conditii ca si cele ale codului promotional initial.

Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc. nu se prevede altfel. Un cod promotional nu se poate utiliza pentru a plati taxele de transport cu exceptia cazului in care regulamentul promotiei specifica acest lucru.

Orice comanda, indiferent de promotie, va avea o valoare minima. Dazahaircare nu poate onora comenzi cu valoare zero.

Dazahaircare stabileste unilateral regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe www.dazahaircare.ro, acestea fiind publicate pe site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. www.dazahaircare.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.

Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul www.www.dazahaircare.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de codurile promotionale iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.
 
Intreruperea campaniei promotionale
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.
 
Conditii de aplicare
Orice promotie la care se aplica coduri promotionale se limiteaza la un singur cod promotional per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client /utilizator/user).

Fiecare cod promotional este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum va fi mentionat in termenii si conditiile aferente, in mailul de oferire a codului promotional si in contul de utilizator sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. Dazahaircare isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste coduri promotionale in orice moment, cu anuntarea prealabila a clientilor.

Niciun cod promotional nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.

Pentru retururi integrale de produse, codul promotional nu poate fi aplicabil. In cazul unui retur partial, codul promotional ramane valabil doar daca produsele pastrate in comanda sunt eligibile conform regulamentului promotiei, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv platite.

Voucherul se aplica numai produselor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie. Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur cod promotional de reducere se poate folosi per comanda.

Orice cod promotional va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un cod promotional nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.
 
Anulare, refuz, retur comanda
In cazul returnarii produselor achizitionate la care s-a aplicat si un cod promotional, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin cod promotional este anulata, respinsa sau returnata integral, Clientului i se va returna doar suma efectiv achitata.
 
Campanii cu produs cadou
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, Clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si sigilat. Conditiile integrale de retur se pot gasi in Politica de retur. 

Modalitatile de adresare a reclamatiei 

Reclamatia reprezinta posibilitatea oferita Clientului ca, in conformitate cu normele legale existente, sa inainteze o solicitare de rezolvare a unor situatii considerate de catre acesta drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a produselor si serviciilor, la care se asteapta un raspuns sau o rezolutie.
Clientii care beneficiaza de serviciile Dazahaircare pot adresa reclamatiile in limba  romana, spaniola sau engleza astfel:
– prin posta, catre DA&ZA PHARMACHEM SRL, Str. Naum Ramniceanu nr. 31, sector 1, Bucuresti, Romania, 011616;
– prin e-mail la adresa contact@dazahaircare.ro sau pe site prin formularul de contact: https://www.dazahaircare.ro/contact
– in cazul in care aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate utilizand metodele de contact mentionate mai sus, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu persoana responsabila de concilierea amiabila Alexandra Zamfirescu,

Adresa email: alexandra.zamfirescu@dazahaircare.ro
Telefon: 0731260095

Reclamatiile vor fi receptionate si procesate de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00-17:00.
Reclamatia poate fi adresata exclusiv in forma scrisa. In situatia expedierii prin posta, aceasta se va face doar cu confirmare de primire.

Sesizarea trebuie adresata/inaintata de catre Client in termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data achizitiei produsului reclamat/contestat. Ea va fi solutionata in cel mult 30 de zile de la data primirii sesizarii. In situatia in care reclamatia nu a fost solutionata in acest termen, Dazahaircare va trimite o informare scrisa cu privire la motivele pentru care aceasta nu a fost solutionata, in termen de cel mult 5 zile de la data expirarii termenului de solutionare.

Sesizarea va contine cel putin urmatoarele elemente:
– numele complet al persoanei care adreseaza reclamatia (denumirea, in cazul persoanei juridice)
– calitatea acestuia (numai daca persoana care semneaza plangerea este imputernicit al unei alte persoane ori reprezentant al unei societati comerciale)
– datele de identificare (domiciliu, in cazul persoanei fizice/sediul social, Cod Unic de Inregistrare, in cazul persoanei juridice)
– descrierea completa a defectului/celor reclamate, precum si numarul facturii si data achizitionarii produselor/serviciilor
– adresa corecta si completa la care raspunsul Dazahaircare va fi expediat
– data intocmirii reclamatiei
– semnatura persoanei care formuleaza reclamatia (si stampila, in cazul persoanelor juridice).

Dazahaircare se poate afla in situatia imposibilitatii solutionarii reclamatiei daca oricare din elementele de mai sus lipsesc.
Orice reclamatie/sesizare expediata in termen si care va cuprinde toate elementele enumerate anterior va fi solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. Dazahaircare nu poate garanta solutionarea favorabila a reclamatiei/sesizarii. In situatia in care clientul nu va considera solutia oferita de catre Dazahaircare drept potrivita, acesta se va putea adresa ANPC (www.anpc.ro), iar in situatia in care nici masurile dispuse astfel nu sunt satisfacatoare, instantei judecatoresti competente.   
 
Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (totala/partiala) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostinta de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.  Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara a putea pretinde plata de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii. 

Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre www.dazahaircare.ro si Client va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se va apela la instantele judecatoresti competente.  

Frauda

Crearea de conturi multiple folosind adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice tip de comportament de natura a afecta bunul mers al promotiilor/ofertelor/concursurilor, sunt interzise si vor fi considerate drept tentative de frauda. Proprietarul site-ului www.dazahaircare.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor/ofertelor/concursurilor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri. Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor clientilor www.dazahaircare.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor www.dazahaircare.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti, etc.) vor fi pedepsite conform legii penale. 

Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va deveni nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea tuturor celorlalte clauze.  

Date de identificare

Societatea DA&ZA PHARMACHEM SRL, Nr.ord.reg.com.: J40/5799/2010, C.U.I: RO 27027610, Str. Naum Ramniceanu nr 31, sector 1, Bucuresti, 011616

Punct de lucru: Strada Horia Cloșca și Crișan 7, Otopeni, Ilfov 075100, Romania

 contact@dazahaircare.ro

Tel: +40 722 551 269