Politica de Retur

Conditii generale
www.dazahaircare.ro ofera posibilitatea de retur pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea coletului sau oricand, pe parcursul termenului de valabilitate al produsului, daca sunt constatate neconformitati ale produsului ce fac nesigura sau imposibila administrarea/utilizarea sa).

Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre Client, exceptie facand retururile ocazionate de neconformitati/vicii ascunse ale produsului.

Produsele se pot returna prin orice companie de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul DAZA. Adresa la care se trimit coletele de retur este: DA&ZA PHARMACHEM SRL, Str. Naum Ramniceanu, nr 31, sector 1, Bucuresti, Romania, 011616

In caz de retragere din contract, Clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 30 zile de la data retragerii din contract. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficienta transmiterea de catre Client a comunicarii privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere (30 zile de la data receptionarii Produselor).

Garantia legala de conformitate
www.dazahaircare.ro ofera garanţia legala de conformitate care reprezinta obligatia legala a vanzatorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate în declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta.
 
Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice www.dazahaircare.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate prin e-mail la adresa: contact@dazahaircare.ro, in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, www.dazahaircare.ro poate refuza coletul. 

 
Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de Client, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, bon fiscal etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: neutilizate / nedesfacute / fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu www.dazahaircare.ro).

In urma analizarii Produselor returnate, precum si a respectarii conditiilor de retur, www.dazahaircare.ro poate accepta/refuza returul. In cazul refuzului, www.dazahaircare.ro va comunica Clientului motivele acestuia. Totodata, expedierea catre Client a produselor neacceptate ca retur se va face exclusiv pe cheltuiala si la initiativa Clientului. In cazul in care, in termen de cel mult 60 de zile de la data comunicarii refuzului de preluare a returului, Clientul nu intreprinde niciun demers pentru ridicarea Produsului, DA&ZA PHARMA va proceda la distrugerea acestuia, putand pune la dispozitia Clientului documente doveditoare in acest sens.
Conform art. 16 lit. d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014 DA&ZA Pharmachem SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid ori care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat).

Termene de returnare a sumelor achitate
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial (daca e cazul) in interval de 30 de zile calendaristice de la data la care www.dazahaircare.ro accepta returul.
Pentru retururi partiale de comenzi, daca valoarea produselor ramase in comanda nu respecta conditiile ofertei/promotiei referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depaseste 100 EUR, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate mai putin costul unui transport aferent produselor pastrate (produsele pastrate sunt asimilate unei comenzi care nu se califica pentru transport gratuit). 

Modalitatile de adresare a reclamatiei 

Reclamatia reprezinta posibilitatea oferita Clientului ca, in conformitate cu normele legale existente, sa inainteze o solicitare de rezolvare a unor situatii considerate de catre acesta drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a produselor si serviciilor, la care se asteapta un raspuns sau o rezolutie.
Clientii care beneficiaza de serviciile DAZA pot adresa reclamatiile in limba romana, spaniola sau engleza astfel:
– prin posta, catre DA&ZA PHARMACHEM SRL, Str. Naum Ramniceanu nr. 31, sector 1, Bucuresti, Romania, 011616;
– prin e-mail la adresa contact@dazahaircare.ro sau pe site prin formularul de contact: https://www.dazahaircare.ro/contact

Reclamatiile vor fi receptionate si procesate de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00-17:00.
Reclamatia poate fi adresata exclusiv in forma scrisa. In situatia expedierii prin posta, aceasta se va face doar confirmare de primire.

Sesizarea trebuie adresata/inaintata de catre Client in termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data achizitiei produsului reclamat/contestat. Ea va fi solutionata in cel mult 30 de zile de la data primirii sesizarii. In situatia in care reclamatia nu a fost solutionata in acest termen, DA&ZA PHARMA va trimite o informare scrisa cu privire la motivele pentru care aceasta nu a fost solutionata, in termen de cel mult 5 zile de la data expirarii termenului de solutionare.

Sesizarea va contine cel putin urmatoarele elemente:
– numele complet al persoanei care adreseaza reclamatia (denumirea, in cazul persoanei juridice)
– calitatea acestuia (numai daca persoana care semneaza plangerea este imputernicit al unei alte persoane ori reprezentant al unei societati comerciale)
– datele de identificare (domiciliu,  in cazul persoanei fizice/sediul social, Cod Unic de Inregistrare, in cazul persoanei juridice)
– descrierea completa a defectului/celor reclamate, precum si numarul facturii si data achizitionarii produselor/serviciilor
– adresa corecta si completa la care raspunsul DAZA va fi expediat
– data intocmirii reclamatiei
– semnatura persoanei care formuleaza reclamatia (si stampila, in cazul persoanelor juridice).

DAZA se poate afla in situatia imposibilitatii solutionarii reclamatiei, daca oricare din elementele de mai sus lipsesc.
Orice reclamatie/sesizare expediata in termen si care va cuprinde toate elementele enumerate anterior va fi solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. DAZA nu poate garanta solutionarea favorabila a reclamatiei/sesizarii. In situatia in care clientul nu va considera solutia oferita de catre DAZA drept potrivita, acesta se va putea adresa ANPC, iar in situatia in care nici masurile dispuse astfel nu sunt satisfacatoare, instantei judecatoresti competente.  

Descarca formularul de retragere de aici.