Livrare gratuita la comenzi mai mari de 200 RON

Politica de Livrare

Pretul

Toate preturile sunt exprimate in RON, includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor. Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.

Transportul pentru livrari nationale pentru comenzile de peste 200 RON este suportat de catre www.dazahaircare.ro (se va lua in calcul suma efectiv de achitat de catre client, indiferent de eventualele discounturi existente in comanda in urma unor promotii sau a utilizarii de vouchere, coduri promotionale sau alte mecanisme de fidelizare). In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 200 RON tariful unic de transport este afisat pe website, fiind achitat de catre Client. 

Pentru comenzile plasate in afara Romaniei, tarifele sunt exprimate in functie de destinatie si pot fi vizualizate la momentul plasarii comenzii. Oferta cu transport gratuit la comenzi de peste 200 RON NU se aplica pentru livrari in afara Romaniei.

Comanda

Pentru a activa serviciul, Utilizatorul trebuie sa seteze detaliile preferate de Comanda (adresa de livrare, modalitatea de expediere si modalitatea de plata) in contul de Utilizator, iar aceste setari vor fi retinute si folosite pentru fiecare Comanda. Aceste setari pot fi modificate oricand, ele devenind operabile incepand cu urmatoarea comanda plasata. Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar putand suporta consecintele acestor erori (comanda intarziata, transmisa la o adresa gresita etc).

www.dazahaircare.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant DAZA Haircare sa il poata contacta, prin orice mijloc disponibil, convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea Comenzii.

www.dazahaircare.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
•    esuarea / invalidarea tranzactiei online;
•    neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
•    date incomplete sau incorecte ale Clientului;
•    activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.dazahaircare.ro /partenerilor;
•    livrari consecutiv esuate;
•    alte motive obiective (spre exemplu, dar fara a se limita la: cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa,exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata etc.).

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, www.dazahaircare.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor de pe site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.

Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in Comanda. www.dazahaircare.ro va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.  

 Modalitati de plata

  • Card de credit/debit – Aceasta metoda de plata este complet securizata. Banca si procesatorul de plati sunt singurele institutii care intra in contact cu informatiile dumneavoastra, acestia oferind garantie totala. Daca tranzactia este autorizata, plata este facuta imediat.
     – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)  se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
     – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
  • Plata ramburs – Plata se poate face direct la curier in numerar la primirea coletului.
  • Solutia de plata in 3 sau 4 rate ONEY
    • CE ESTE SOLUTIA 3X4X ONEY?
      • Aceasta metoda de plata presupune plata cosului de cumparaturi in 3 sau 4 rate cu un card de DEBIT (inclusiv cardul de salariu), si este oferita pentru cumparaturi de minimum 450 lei. Suma de 450 RON se refera la valoarea totala a produselor din cos. Aceasta valoare contine si eventualele reduceri pe care le puteti avea. Pentru a fi eligibil, produsele din cosul de cumparaturi trebuie sa fie de 450 RON.
      • Foarte important:
        • Prima rata se achita pe loc, deci trebuie sa aveti disponibila suma primei rate pe card
        • Cardul trebuie sa nu expire pana la achitarea ratelor
    • Cine Poate Beneficia De Solutia De Creditare 3x4x Oney?
      • Solutia 3x4x Oney este dedicata doar persoanelor fizice, majore si rezidente in Romania
    • CE CARDURI SUNT ACCEPTATE?
      • Sunt acceptate cardurile de DEBIT (inclusiv cardul de salariu) Visa si MasterCard, emise de bancile sau institutiile financiare din Romania.
      • Nu sunt acceptate:
        • Carduri preplatite, virtuale sau carduri emise in alta tara
        • Carduri de credit
        • Carduri business (emise pentru persoanele juridice)
        • Cardurile Revolut, cardurile Visa Electron sau Maestro
    • CE DOCUMENTE SUNT NECESARE?
      • Pentru a utiliza aceasta solutie de creditare, nu aveti nevoie de niciun document, ci doar de un card de debit.
      • Nu solicitam o justificare a venitului lunar incasat de dumneavoastra.
    • Cum Pot Beneficia De Solutia De Creditare 3x4x Oney?
      • Adaugi produsele dorite in cos
      • Mergi la sectiunea Finalizare Comanda si alegi optiunea de plata prin Netopia “Plata cu cardul – Securizata”
      • In pasul urmator, in momentul redirectionarii pe pagina de plata alegi optiunea Rate online cu card de debit prin Oney si numarul de rate dorit (adica 3 rate sau 4 rate prin Oney).
      • Completezi pagina cu informatiile solicitate
      • Apoi veti fi redirectionat in pagina de plata Oney, unde trebuie sa introduci datele personale si cele ale cardului.
    • MENTIUNI LEGALE
      • Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele si serviciile vandute online si sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei si maxim 12000 Lei. Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile si rezervate doar persoanelor fizice majore (minimum 18 ani) avand capacitate de exercitiu deplina la data acceptarii Termenilor si Conditiilor Generale, care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii: (i) sunt rezidenti in Romania (cetateni romani si cetateni straini rezidenti romani); (ii) sunt consumatori, in intelesul legislatiei aplicabile si prin urmare nu actioneaza in scopuri de natura profesionala sau comerciala; (iii) detin un card de debit Visa sau Mastercard valabil (excluzand carduri preplatite/carduri care solicita sistematic autorizari cum ar fi VISA Electron si Maestro), emise de o institutie de credit din Romania sau de o sucursala din Romania a unei institutii de credit din UE, avand un termen de valabilitate ce depaseste cu mai mult de 2 luni de zile durata Solutiei de Creditare Oney selectate, sau detin orice alte metode de plata, asa cum sunt specificate acestea de Oney Bank. Oney Bank este o institutie de credit franceza autorizata sa desfasoare activitati de creditare si de plata de Autoritatea Franceza de Control Prudential si Rezolutie (“ACPR”), organizata si functionand ca societate pe actiuni in conformitate cu legislatia din Franta, cu un capital social de 51.286.585 euro, inregistrata in Registrul Comertului si Societatilor din Lille Metropole sub numarul 546 380 197, cu sediul situat in str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170), numar de telefon +40 317 305 050 si adresa de email: serviciulclienti.ro@oney.com. Oney Bank este supravegheata, in primul rand, de autoritatea competenta franceza, ACPR, precum si de Banca Nationala a Romaniei (“BNR”) si furnizeaza Solutiile de Creditare Oney transfrontalier, fara prezenta fizica pe teritoriul Romaniei (avand in vedere natura exclusiv online a activitatii de creditare), desfasurand activitati de creditare a consumatorilor in Romania in conditiile libertatii de a furniza servicii in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, cu modificarile ulterioare, fiind inregistrata in registrul public al BNR cu privire la institutiile de credit UE care au notificat prestarea de servicii in mod direct in Romania, conform notificarii din 31/10/2019 (a se vedea lista BNR https://www.bnr.ro/Registre-si-Liste-717.aspx#IC)
         
        Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Modalitati de livrare

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin Curier sau in cazul comenzilor plasate in Bucuresti, se poate opta pentru varianta “Ridicare personala”.

Livrare prin Curier

Pentru comenzile plasate in Romania, termenul de livrare este de 2-7 zile lucratoare. In cazuri exceptionale (perioade de sarbatori si conditii meteo nefavorabile), timpul de livrare se poate mari, acest lucru fiind anuntat pe site-ul www.dazahaircare.ro. Nu putem fi tinuti raspunzatori cu privire la termenul de livrare in cazul depasirii numarului de ore mentionate mai sus. 

Pretul livrarii prin Curier este unul fix la nivel national si poate fi vizualizat la momentul plasarii comenzii.

Tarifele de livrare la nivel national sunt:

  • Livrare prin Cargus la domiciliu: 16 RON
  • Livrare prin Sameday easybox: 11.99 RON
  • Livrare prin Sameday la domiciliu: 18 RON

Pentru comenzile plasate in afara Romaniei, termenul de livrare este de 5-7 zile lucratoare.In cazuri exceptionale (perioade de sarbatori si conditii meteo nefavorabile), timpul de livrare se poate mari, acest lucru fiind anuntat pe site-ul www.dazahaircare.ro. Nu putem fi tinuti raspunzatori cu privire la termenul de livrare in cazul depasirii numarului de ore mentionate mai sus. 

Tarifele de livrare la nivel international sunt mentionate la momentul plasarii comenzii in functie de tara si orasul ales.

Pentru a putea beneficia de varianta de livrare internationala, comenzile trebuie sa fie achitate in prealabil prin metoda de plata Card de credit/debit. Nu se accepta alte metoda de plata pentru aceasta metoda de livrare.

Ridicare personala

Ridicarea personala este varianta de livrare prin care clientii pot veni personal pentru ridicarea comenzii la adresa punctului de lucru DA&ZA PHARMACHEM SRL si anume: Strada Horia Cloșca și Crișan 7, Otopeni, Ilfov 075100, Romania fara a mai suporta costul de transport.

Pentru a putea beneficia de varianta de livrare “Ridicare personala”, comenzile trebuie sa fie achitate in prealabil prin metoda de plata Card de credit/debit. Nu se accepta alte metoda de plata pentru aceasta metoda de livrare.

In momentul sosirii la locatia mentionata mai sus, clientul este obligat sa comunice reprezentantului firmei codul de confirmare. Codul de confirmare reprezinta numarul comenzii plasate si achitate prin card credit/debit.

In cazul comenzilor ridicate personal (doar comenzi achitate, plasate online, pentru care s-a primit codul de confirmare) din punctul de ridicare comenzi, se aplica aceiasi termeni si conditii ca in cazul comenzilor livrare prin curier. Va rugam sa verificati produsele la livrare, iar in cazul in care acestea prezinta neconformitati, trebuie sa sesizati imediat reprezentantul firmei si sa refuzati comanda. Dupa parasirea incintei, produsele se pot returna doar prin curier la adresa indicata pe site la sectiunea Politica de Retur.

Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate/anulate este de pana la 7 zile.

Pentru comenzile cu ridicare personala, termenul de rezervare al produselor la punctul de ridicare comenzi este de 5 zile.

Atentie! La punctul de ridicare comenzi nu se pot plasa comenzi si nu se testeaza/vizualizeaza produse.

Livrare EasyBox

EasyBox este cea mai noua metoda de livrare la DAZA Haircare. Produsele comandate sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din toata tara.
Atunci cand bifezi in sectiunea Finalizare Comanda “Livrare prin EasyBox”, vei putea alege locker-ul de unde sa ridici comanda, in functie de destinatie.

ATENTIE:
Costul de livrare este de 9.99 RON cu TVA.

Se poate plati cu cardul bancar direct la EasyBox pentru comenzile efectuate pe website. NU se accepta plata cu numerar la EasyBox.
In momentul in care comanda ta ajunge in easybox vei primi un e-mail de la SameDay Curier cu un cod QR si un SMS cu un cod PIN. Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentului in care se afla coletul.
Poti ridica produsele din EasyBox in cel mult 36 de ore din momentul incarcarii in locker.
Orele se scurg de la momentul in care primesti codul PIN prin SMS sau codul QR prin email.
Daca ai nevoie de ajutor ne poti suna sau contacta prin Whatsapp.

Conditii de livrare

La solicitarea www.dazahaircare.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre DAZA Pharmachem.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata in cazul in care Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii Comenzii (inclusiv la locul de munca al Clientului), si in situatia in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.

Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.