Politica de Livrare

Pretul

Toate preturile sunt exprimate in RON, includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor. Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.

Transportul pentru comenzile de peste 250 RON este suportat de catre www.dazahaircare.ro (se va lua in calcul suma efectiv de achitat de catre client, indiferent de eventualele discounturi existente in comanda in urma unor promotii sau a utilizarii de vouchere, coduri promotionale sau alte mecanisme de fidelizare). In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 250 RON tariful unic de transport este afisat pe website, fiind achitat de catre Client. 

Comanda

Pentru a activa serviciul, Utilizatorul trebuie sa seteze detaliile preferate de Comanda (adresa de livrare, modalitatea de expediere si modalitatea de plata) in contul de Utilizator, iar aceste setari vor fi retinute si folosite pentru fiecare Comanda. Aceste setari pot fi modificate oricand, ele devenind operabile incepand cu urmatoarea comanda plasata. Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar putand suporta consecintele acestor erori (comanda intarziata, transmisa la o adresa gresita etc).

www.dazahaircare.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant DAZA Haircare sa il poata contacta, prin orice mijloc disponibil, convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea Comenzii.

www.dazahaircare.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
•    esuarea / invalidarea tranzactiei online;
•    neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
•    date incomplete sau incorecte ale Clientului;
•    activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.dazahaircare.ro /partenerilor;
•    livrari consecutiv esuate;
•    alte motive obiective (spre exemplu, dar fara a se limita la: cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa,exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata etc.).

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, www.dazahaircare.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor de pe site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.

Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in Comanda. www.dazahaircare.ro va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.  

 Modalitati de plata

  • Card de credit/debit – Aceasta metoda de plata este complet securizata. Banca si procesatorul de plati sunt singurele institutii care intra in contact cu informatiile dumneavoastra, acestia oferind garantie totala. Daca tranzactia este autorizata, plata este facuta imediat.
     – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)  se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
     – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
  • Plata ramburs – Plata se poate face direct la curier in numerar la primirea coletului.
     
    Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Livrarea

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin Curier.

Pentru comenzile plasate in Romania, termenul de livrare este de 1-7 zile lucratoare. In cazuri exceptionale (perioade de sarbatori si conditii meteo nefavorabile), timpul de livrare se poate mari, acest lucru fiind anuntat pe site-ul www.dazahaircare.ro. Nu putem fi tinuti raspunzatori cu privire la termenul de livrare in cazul depasirii numarului de ore mentionate mai sus. 

 
14.1. Conditii de livrare

La solicitarea www.dazahaircare.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre DAZA Pharmachem.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata in cazul in care Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii Comenzii (inclusiv la locul de munca al Clientului), si in situatia in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.

14.2. Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.